Välkommen till systrarna C's virkdesign-/inredningsblogg - NeMa Design



Här visar vi våra virkade korgar och mycket mer.

Vi virkar våra korgar i trikåtrasor och även bomulls- & ullgarner. Hoppas vi kan inspirera dig med våra produkter, och blir du köpsugen så skicka oss ett mejl via länken som finns i vänsterkanten nedan.

Tack för att du kikar in här hos oss, lämna gärna ett litet "avtryck" via en kommentar, det gör oss så glada.

Related Posts with Thumbnails

torsdag 7 januari 2010

Virkade väskor

Jag lovade ju häromda´n att visa den nya produkten som vi tagit fram. Så här kommer den!
En läcker virkad väska med handtag i bambu.
Bredd ca 35 cm. Höjd ca 25 cm + handtagen.
Svart som natten eller vit som vitaste snö!!

Men vi virkar givetvis även i andra färger om så önskas!

Vi har virkat i en speciell teknik som gör att det ser lite våfflat ut!
Härlig!

Ha nu en skön avslutning på veckan!
Vi virkar på.....som vanligt!


4 kommentarer:

Sanna sa...

Men, vilka snygga väskor, kanonfina! Ni är ju så duktiga.
Kram Sanna

Nilla Q sa...

Tack för besöket hos mig och att ni lämnade en kommentar så att jag kunde hitta hit! Vilka otroligt fina saker ni gör!! Här måste jag kolla runt lite mer:)

Ha en mysig fredag!

Varma hälsningar Pernilla

Anki sa...

Men hej och tack för titten hos mig, nu hittade ju jag till er...även om det tog sin lilla tid *ler*
Men vilka fina grejer ni virkar, helt otroligt! Jag tycker oxå om att virka, men i en heeelt annan klass, hihi!
Väskan är så fin och jag bara älskar korgarna!

Ha en fortsatt härlig helg!
Kram Anki

Lilla Lycksta sa...

Tack för titten hos mig. Villka fina alster, gillar verkligen väskan. Vilka duktiga sysstrar ni är. Hit kommer jag gärna tillbaka. Ha det gott.

Kramar Camilla