Välkommen till systrarna C's virkdesign-/inredningsblogg - NeMa Design



Här visar vi våra virkade korgar och mycket mer.

Vi virkar våra korgar i trikåtrasor och även bomulls- & ullgarner. Hoppas vi kan inspirera dig med våra produkter, och blir du köpsugen så skicka oss ett mejl via länken som finns i vänsterkanten nedan.

Tack för att du kikar in här hos oss, lämna gärna ett litet "avtryck" via en kommentar, det gör oss så glada.

Related Posts with Thumbnails

fredag 31 juli 2009


TÄVLINGSDAX
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
För att få var med i våran tävling
måste du lämna en eller flera
kommentarer.
En lott för varje kommentar.
Länkar du till din blogg, så
har du två kommentarer.
(Alltså 2 lotter/länk)

1:a pris
är ett mobilfodral.
Du väljer.




2:a pris
en liten NeMa korg,
passar för lite
smått & gott.





3:e pris
En trätags med
valfri
text.




LYCKA TILL
säger vi till er alla.
Tävlingen avslutas
Söndagen den 9 augusti
kl. 18.00

Kram Systrarna C

11 kommentarer:

Finnpajsaren sa...

Jag ska tävla varje gång ni har tävling. Ni gör ju så fina grejer! Det kommer gå superbra för er, det är jag övertygad om. Om jag skulle råka vinna hoppas jag på en andraplats ;-)

Kramar i massor.

Eva sa...

Halloj
Vilka fina saker ni virkar. Svårt att veta vilken jag ska köpa.
Hoppas att det är jag som vinner
Eva

Ewa sa...

Snygga korgar! Jag vill gärna vara med i tävlingen. Ooch jag länkar från min blogg såklart!

*håller tummarna för att jag blir tvåa*

Sanna sa...

Hej på er!
Jag vill naturligtvis också vara med och tävla.
Må så gott!/ Sanna

Helena sa...

Hej, vad mysiga prylar ni gör. Blir inspirerad att själv börja handarbeta... Självklart vill jag vinna ett pris. Lycka till med er försäljning! / helenabraanin@hotmail.com

aliciasmamma sa...

Hej!


så underbara korgar ni tillverkar..jag är så nöjd med min som jag nyss köpt, ska bara baka lite bullar först så jag har nåt att fylla den med.

Ha en fortsatt fin sommar!

kram Linda

LisaL sa...

En entusiastisk pysslare från Adolfsberg
som gillar att trolla med tyger och färg
har tillsammans med syster yster
skapat korgar till nytta och lyster
designen är härlig och djärv!!!

..er adress skickas vidare till grannarna för att de också ska få njuta av de härliga bilderna på era grejor. Det kommer beställningar... var så säkra!!

kram Lisa

Mia sa...

Jag är en av Lisa L s grannar. Vilka härliga korgar och grejor ni gör! Man blir såå glad när man tittar på eran blogg. Här ska beställas, var så säker. MVH Mia Lisas granne

Anonym sa...

Hej! Jag är ytterligare en av Lisas grannar och kan inte annat än hålla med om att ni är helt otroliga! Superfina korgar. Jag blev helt såld när jag såg dem! Keep on! /Anneli

Anneli sa...

Hej på er! Bullkorgen med det gråa bandet är helt ljuvlig! Beställning kommer snart. /Anneli

Evamarie sa...

Hej och tack för ett supertrevligt mail som väntade när jag kom åter efter semestern! Kanon fina saker ni suttit och knåpat ihop! Blir riktigt sugen på att virka! Vet att jag blev sen till utlottningen, men tycker ni stsar helt rätt med era fina korgar m.m.! Lycka till, kramar Evamarie