Välkommen till systrarna C's virkdesign-/inredningsblogg - NeMa Design



Här visar vi våra virkade korgar och mycket mer.

Vi virkar våra korgar i trikåtrasor och även bomulls- & ullgarner. Hoppas vi kan inspirera dig med våra produkter, och blir du köpsugen så skicka oss ett mejl via länken som finns i vänsterkanten nedan.

Tack för att du kikar in här hos oss, lämna gärna ett litet "avtryck" via en kommentar, det gör oss så glada.

Related Posts with Thumbnails

lördag 20 februari 2010

Väl värt ett besök.......

 Här sitter man helt "insnöad" och drömmer om våren!
Tänkte passa på att tipsa om en helt ljuvlig liten butik som min syster driver i St. Mellösa.
Här finner man MYCKET härlig inspiration.


Det finns allt från tavlor, fina tvålar, lyktor, porslin, zinkgrejer, och.......förståss en hel del NeMa-korgar


Hon har märken som tex: Madam Stoltz, House Doctor, Miljögården, Presentverksta´n mm. mm.
(och NeMa Design offcourse :) 


♥♥♥


Även mycket egentillverkat som tex de här ljuvliga tavlorna. Såååå fina!!
Finns i fler olika storlekar och utföranden. Med eller utan text kan man få.


Lavendel doftar väl bara så "GÖTT"!


Men....... vad är det som man skymtar i ena kanten av den här bilden då.......
mmmm........det är just det som vi "grejsar" för fullt med nu (som jag skrev om i förra inlägget.)
Våriga färger på våra NeMa-produkter.
Mer info kommer så småningom här på bloggen.

Ikväll blir det myspys i soffhörnet. Kika på melodifestivalen, smaska lördagsgodis och VIRKA förståss!!
Lördags-mys !!!! 

Ha en fin helg i snöovädret, kram Malin ♥♥♥

5 kommentarer:

Mitt Stugliv sa...

Hejhej Malin!

Visst längtas det efter våren, jag är sååå trött på vårt vackra vita vinterland.
Vilken fin butik du visar upp.
Ja då är det dags för tredje melodifestivalen som jag kommer att missa för vi är bortbjudna till storssysteryster på lite mat och vin.
Ha en fin kväll
KramKram
Lotta

Maria Krusagården sa...

Till och med jag börjar tröttna på vitt...efter gårdagens snökaos...
Vad mysigt hon har systra di..Kram Krusagården

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ser ut och vara en fin butik din syster har. Och det låter spännande med vårfärger på era fina saker. Jag missade Melodifestivalen, får kolla på svt vem som gick vidare.
Ha en bra söndag
Kramar
AnnaMaria

OlgaA sa...

Det var verkligen värt ett besök! ;)

Min egna lilla vrå sa...

Håller med dig om att din systers butik är mysig och har lite av varje! Jag besökte själv butiken för ett litet tag sedan och det är värt ett nytt besök inom kort, då får jag ta med mig några vänninor som också kan behöva lite påfyllning (både av synintrycken och av några inköp). Ha en bra vecka i snökaoset!